tired

jag är så trött på allt regn, vart är sommaren? jag minns vid den här tiden förra året var det soliga dagar och vackra ljusa sommarnätter.. nu fryser man nästan ihjäl när man ska hem. idag har jag gått runt i myskläder hela dagen, kollat lite serier och druckit cola. imorn börjar jag jobba klockan 9 men syster är snäll och kör mig, jobbar fram till torsdag sen är jag ledig.. hoppas jag.

jag har lite idéer för vad jag ska göra i höst efter jag jobbat hela sommaren, jag vill nog tågluffa i europa! köpa interrail-kort och resa runt i en månad, jag måste bara hitta någon att åka med också.

nu ska jag fixa lite te och lägga på en ansiktsmask


bild från lolitas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0