midsommar






















yo! vilken helg! fredagen började med lite regn men sen blev det bra! jag, angelica, hanna och andré åkte ut till pickla med andré´s båt, vi grillade, åt  lax, försökte få igång den förbannade cd-spelaren men det gick ju sådär. sen chillade vi i båten och hade astrevligt. vid 9? kom några polare till angelica och hängde lite men sen skulle dem vidare till landsort och jag och angelica hänkar med dit. kommer dit, träffar lite mer folk, chillar, går vidare till öns pub, dricker öl, känner att det blir lite för mkt, går tillbaka till båten, sommnar. när vi vaknade på morgonen så vet ni att man brukar vara så jävla törstig? jag var det och INGET vatten fanns, kände inte direkt för att knäcka en bärs liksom. men vi fick tag i vatten till slut, fick frukost av mamma bagge, sen åkte vi hem.

vid 1 var vi hemma, åkte hem till angelica, åt-somnade-åt-titta på tv - åt-kolla film-äta nudlar-spela buzz-gå hem.
herregud. jag har nog aldrig ätit sådär mycket en bakisdag. men sjukt trevlig och rolig helg! nu blir det smultronte och ELLE på sunny baksida! xo

Kommentarer
Postat av: Maxine

ååh buzz är skitkul :P

2009-06-22 @ 10:22:42
URL: http://maxinewinter.blogg.se/
Postat av: lalala

öhdal!!!!

2009-06-28 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0