i wanna be adored

dålig uppdatering hela veckan men jag har faktiskt jobbat! ja, finally fick jag lite tider så jag har jobbat från tisdag-fredag och imorn med, då börjar jag sju och är helt själv så det sög ju.

har kollat lite filmer i veckan som var bra bra, mouth to mouth med ellen page, garden party med willa holland och the pacific and eddy med ryan donowho.
 
ikväll bli det chill hemma, troligtvis imorn med men nästa helg är det fullt drag hela tiden. fredag blir det kinamat med familjen, lördag inflyttningsfest och spelning och 18-års kalas för min kusin på söndagen. jag har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig då men jag tror det blir mina svarta jeans jag rippade i onsdags, vitt linne, kavaj och ett par svarta ankelboots typ.

nu ska jag kolla på film! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0