like a stone

okej, lite updates då.
Jag har klippt av mig håret , 15cm för att få lite förändring och tro mig, det blev det.
jag är fortfarande arbetslös, har inte riktigt kommit igång med att söka jobb och så, men jag funderar starkare och starkare på au pair , helst i new york då..fick inget svar från dem 2 familjerna jag sökte till så jag fortsätter.
jag ska börja plugga samhällskunskap (igen?) lyckligvis inte hela kursen.. fast typ.

Imorgon fyller finaste Mälin 19 , så jag ska ner till centrum och köpa en present till henne och sen fika med Hanna , troligtvis blir det party och utgång i helgen.






Kommentarer
Postat av: mälin =P

tralala jag fyllde år =D å hanna är också finaste =D

2008-09-04 @ 08:39:58
Postat av: Hanna

hihi :b , haha .. hallå, blir det party i helgen eller!? jag är fett pepp! vi får höras!

2008-09-04 @ 22:33:05
URL: http://thislovelyteenworld.blogg.se/
Postat av: malin

ja de tycker ja =D

2008-09-05 @ 08:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0