Autumn, I will bring you back to life

i fredags hade jag lite filmkväll här hemma med Cornelia, Robin och Malin vi kikade på babylonsjukan och åt candy, vid halv 2-2 på natten får vi nån impuls och drar vidare till sanne som hade lite party och där blev vi kvar till halv 5 typ, det var sjukt trevligt och jag hade asroligt och så bestämde jag och Cornelia att vi ska till Paris! så snart som möjligt, ska bara jobba ihop pengar, spara och sen drar vi!! åh jag läääängtar.

jag har velat åka tills Paris så länge att jag inte ens minns när jag började tänka på det hela, kanske var när jag kollade på aristocats som liten? sen blev det mer när jag såg dreamers.
åh, tänkt ett sunkigt hotellrum, dricka billigt vin och röka cigaretter, umgås med vänner, upptäcka paris, sitta på nåt café´och dricka latte,  åh jag blir glad bara jag säger Paris!

ikväll blir det langos (pga trött mami ;)) och filmkväll hos sis.

xoxo!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

åh ja det kommer bli asmysigt :D

2008-09-21 @ 18:52:11
URL: http://kolila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0