the world is in danger

Godmorgon, har nästan precis vaknat men ligger fortfarnade kvar i sängen, kan inte riktigt lämna det varma för att gå upp där det är kallt. jag borde tvätta håret men jag orkar inte. igår möblerade jag och det blev asfult. det är sjukttrångt, men kan knappt komma förbi sängen och allt blev bara fel så det måste jag fixa..någon anna dag. jag som hade hoppats på sol idag, att få dra upp persienerna och kisa men dem är fortfarande nere.

på torsdag eller lördag kommer det folk hit jag verkligen inte orkar med, TA SKYDD! jag funderar på att låsa in mig tills dem åker hem. Nu ska jag ner och göra en stor kopp te och kanske en mackis och sen ska jag spana in gina tricot's webbshop. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0