cold

uh, det är så himla kallt ute hela tiden! blir ju nästan förkyld så fort man går utanför dörren.
haha, igår träffade jag på Karin och Cornelia på ica, jag nästan skrev HEEEJ! , jisses .. dem måste trott jag  var värsta maniac :b , senare på kvällen gick jag hem till Hanna och André som bjöd på middag och sen kollade vi vildängel! finally, och jag älskade den nästan, den var så fin och bra! se den.
 
idag har jag hämtat ut mitt paket från buttericks, det innehöll lite halloween dekoration..hoppas bara mitt paket från bodega kommer snart så jag får alla andra halloweensaker + min BLONDA peruk jag ska ha. på lördag ska jag hem till min kusin och sy klart mina kläder jag ska ha eftersom våran symaskin har pajat. ciao!

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha.. jag tyckte att det bara var ett mkt entusiastiskt hej! :p

2008-10-24 @ 23:51:41
URL: http://lilbridge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0