C'mon baby be my bad boyfriend


söndag. idag gick jag upp vid 9 för jag och sis skulle ut med barnvaktsfamiljens hund
men det visade sig att dem redan var hemma när vi kom dit så det blev en cykeltur
helt i onödan, tidigt på morgonen och svinkallt. gah. men vi cyklade till tåget, hoppade på och klev av  vid ica där jag köpte grönt te , proviva watermelon och lite naturgodis, kände mig
lite bra där ett tag. när vi kom hem somnade jag nästan direkt eftersom jag inte sovit nåt natten innan, vaknade vid 5 och då gick jag vidare till sängen för att äsa the dirt, typisk sån där bok som man inte kan sluta läsa.

ikväll blir det chill hemma, jobbar inte förens på onsdag så det är nice.
nu är mina älskade vänner i indien och kommer inte hem förens december!
och jag som inte han säga hejdå för jag missade nattbussen. surt. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0