under the milkyway

åh! äntligen ligger jag i sängen efter tolv timmar i skolan och en sjukt stressig men nice dag.
dagen började kvar över åtta med matteprov, det gick faktiskt riktigt bra! satt där i två timmar och höll på att frysa ihjäl för det var sjukt kallt i klassrummet. efter det var det samhälle, just nu håller vi på att skriva om olika länder och sen ska vi jämnföra dem med ett fattigt land och massa grejs, jag har frankrike. sen hade vi religion, vi fick tillbaka våra "uppsatser" om buddhismen, jag fick VG, och jag är väldigt nöjd.

har också varit nere i centrum idag med lillasyster, vi köpte frimärken och postade mina inbjudningar. efter det gick vi och köpte mjukglass med lakrissås! yummy. sen bar det iväg och tillbaka till skolan, hanna och jag redigerade, gjorde klart och brännde våran konstfilm :) jag målade lite på projektarbetet också, När jag var klar i skolan åkte jag hem till syster och käkade och kollade på sex and the city.

nu har jag äntligen bestämt outfit för imorn, usch vad dryg jag låter.
det blir svart tight typ lång kjol? , eh..vitt linne , gråa strumpisar, svarta pumps och min hatt.

nu ska jag sooova. natti.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0