sweet and low

supergreat väder idag, jag höll på att dö med mina svarta kläder på mig så jag ska nog ta nåt annat imorgon, haha. efter skolan cyklade jag hem med syster, sen skulle hon på möteoch la mig i sängen för att kika på OC men somnade efter fem minuter, helt slut efter varit ute i solen. snart är det helg och det ska bli så skönt! grillparty hos gabbi på lördag + kubb och krocket, det kommer bli nice.

jag satt nyss ute på baksidan i bara shorts och linne utan att ens frysa någonting , sommar liksom!

jag har hittat en hyffsat frän jeansjacka från lindex så jag funderar på att köpa den.
top shop har en snygg också men den hittar jag ingen bild på.
jag måste beställa min gladiator/sandaler också innan jag glömmer det, vilket jag säkert kommer göra :b

image27

snart kommer syster och hämtar mig så ska hon hjälpa mig med en räkning och sen ska vi hem till henne och titta på film!

xoxo

Kommentarer
Postat av: C

tack :) den från lindex med

2008-05-09 @ 14:43:17
URL: http://kolila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0