sunny

sitter på baksidan i solen just nu, lovely! drciker kaffe och ska alldeles straxt börja skirva på min sista uppgift på religion, för om jag gör den får jag VG.

idag fick vi glass i skolan av min lärare, snällt! , vi satt på gräsmattan utanför estet i solen, mys.
annars har jag haft form, konst och religion idag. ganska soft. igår gick jag för att kolla om jag fick godkänt i matteprövning och vem rulez? moi, jag klarade det! så jävla glad.

idag ringde syster, även bara för att säga att hon fixat mobiltbredband nu, eh.. sen la hon typ på :b mobbad.

fick post idag om sommarjobb, jag ska på intervjuv till nynäsbageriet. pretty soft..hoppas jag får det.

image59

mys på baksidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0