summercat

hi!

ligger i sängen just nu, har fått låna andreas dator för jag har typ pajjat mig så smart som jag är.. jag skulle städa bakom datorn och sen skulle jag koppla in den igen och så small det, och lukta bränt.. eh , ja.. får hoppas att det ordnar sig.

idag har jag inte gjort nåt alls..syster körde hem mig, sen har jag mest kollat på l-word och druckit te.
robin är här nu.. vi ska se the crow snart, ska redovisa den imorn på rörligbild om vi ens har det imorgon mën det är lika bra att se den. Vi försöker , eller robin..att få igång mina gamla datorer som stått i garderoben i typ mer än ett år.. hehehe, kommer säkert ha massa fula bilder och rolig musik.

yes, men nu ska jag kila.

xoxo!

Kommentarer
Postat av: M

hanna är smidig som vanligt märker jag ;)

2008-05-19 @ 09:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0