sexy boy

great dag idag. har haft foto nästan hela dagen, har skrivit ut bilder och skrivit logg.
robin och jag hade också våran redovisning om the crow..det gick faktiskt riktigt bra, hoppas alla klasspals också tyckte det. efter skolan vandrande jag ner till centrum för att möta mina sisters, vi gick till bokia och köpte papper till mina studentinbjudningar, och innan det var vi på banken där jag satte över pengar till Sara och jag fixade även internetbank! vuxenpoäng för moi. Jag kirrade också telebank och nån grej så jag kan tanka på mobilen via telefon och internet..fränt.

efter allt detta åkte vi hem, åt middag.. sen blev det massa bråk, tråkigt nog så jag stack på en promenad för att rensa huvudet lite. Jag plockade lite blommor och gick ner kyrkogården och la blommorna vid emelies grav, åh det är så vacker där, det är så sjukt att i dec är det 10 år sedan hon gick bort... efter det gick jag hem igen och plockade undan datorn och allt.. städade databordet och ställde dit laptopen jag fått låna för kvällen av andreas, snällt. sen tog jag en vaaarm dusch! det behövde jag verkligen, gjorde hårinpackning och helkropps peeling, nice nice.

robin ringde för en stund sen asusual..han förhörde mig på arb,miljö grejen till provet imorn. det kommer gå bra..jag kunde alla svar på frågorna och resten, om det kommer mer kommer säkert bara vara självklarheter.

nu ska jag fixa lite kokoste och kolla lite roliga bloggar. skulle egentligen vilja ladda upp nån fin bild jag tagit idag eller så men kan inte lägga in nåt på datorn eftersom den icke är miiin.

juste! idag filmade Hanna och jag till våran konstfilm. jag har nog inte haft så kul på länge! eller jo det har jag :b men iaf. vi försöker få nåt slags vår-tema på det, och jag ramlade.. mer säger jag inte, det får ni se sen.. haha.

dagens roligaste;

en lärare går förbi och jag måste ju bara få utnyttja mig övertrötta humor. '

jag; nej men hanna! (tittar på kvarnrocksaffischen) - det är ju drogfritt på kvarnrocken..då kan vi ju inte gå dit!!
hanna tittar lite på mig, börjar skratta och går ut, så där står jag själv.. eller nästan ligger på golvet för jag tyckte jag var så rolig..det var bara jag som tyckte det :b

xoxo!

Kommentarer
Postat av: maaalin

HAHAHHA hanna jag tyckte också att de va kul! =P hahah

2008-05-20 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0