rock away

jag undrar om man kan lära sig att kontrollera sig i sina drömmar, för jag vakande för en stund sen och då låg min väckarklocka sönderslagen på golvet. eh, och då minns jag att jag kastat den flera gånger i golvet... jag menar .. jag hade inte ens satt alarm på den utan på mobilen och trott att det vart den som lät men inte slutat.. wierd.

kollade nyss på desperate housewives , inte lika spännande som förra avsnittet men nästa tror jag är det.

idag fick jag tillbaka min kamera som varit i london med sara över helgen, det var nice.. kan gå ut och fota lite imorn då. hittade även linslocket som försvann när min syster hade fest här.. tack och lov.

imorn är det något slags prov i religion, vi har fått frågor och man får ta med sig vad för info man vill till det och skriva på så sett, kommer nog funka rätt hyffsat.. har hitta en hel del bra fakta iaf.. tror jag :b

nu ska jag fortsätta plugga lite.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0