radiosong

hallå hallå!

sitter fortfarande på baksidan i solan, i bara shorts och en tishaaa..sjukt varmt fast nu började det blåsa lite.
robin kom nyss förbi med religionsboken så nu måste jag fixa arbetet, suck.

ikväll ska jag inte göra nåt alls, blir väl att jag sitter kvar här ute sen ska jag bara duscha.
imorgon är det typ den sista skoldagen..eller ah typ den seriösa..tror jag, det känns så i alla fall och vi har inte ens alla lektioner då, yes yes!

det känns så sjukt med studenten. jag minns när syster sprang ut, för 5 år sen..jag tyckte hon var så stor då och jag känner mig fortfarande liten. det känns som att jag började 1an igår liksom, det har gått så sjukt  fort. och om en vecka så springer vi ut och har hela livet framför oss. hallå? jag vet inte ens vad jag ska göra i höst. Först måste jag fixa ett jobb så jag kan börja tjäna pengar och spara till thailand..sen vill jag köpa en laptop också fast det är inte högst upp på listan just nu men ändå.

förra veckan ringde en au pair brud..som jobbade på stället som kirrar allt. Hon bjöd in mig till ett möte så man kan få lite mer info o grejer fast jag tackade nej och sa att jag skulle höra mig själv sen när jag funderar på att åka eller så, jag har än så länge tänkt till våren -09 men jag vet inte ens om jag vill åka då. Jag vill resa mer innan jag fixar nåt och nästa sommar blir det troligtvis europa/paris.

min klänning kom inte idag heller.. PANIK! får ringa imorn om den inte kommit då.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0