om inte du gör kaffe åt mig så dödar jag dig.

eh, jag sover inte än.. och jag kommer aldrig komma upp imorgon.. så därför ska jag och robin vara uppe heeela natten! , just nu sitter vi och pratar via msn, typ 2 meter ifrån varanndra, om ens det.. det är roligt :b

summercat säger:  om inte du gör kaffe åt mig så dödar jag dig.
Robin säger: ska du flytta hem till mig sen?
Robin säger: okej
summercat säger: nej, för du bor i en jävla kartong.

Robin säger: hej
summercat säger: hej, vart är du!?
Robin säger: hm jag vet inte riktigt.. tror jag är ute och plockar blåbär..vart är du?
summercat säger: jag vet inte heller, jag gick in till nån..alltså det stod olåst så hittade jag en dator

det kommer säkert bara vara vi som skrattar åt det, men i alla fall :b
nej nu räcker det..

xoxo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha

2008-05-19 @ 02:13:29
URL: http://karinekeblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0