it can't rain all the time

idag gjorde vi nästen ingenting på dem 2 lektionerna vi hade. slutade halv 11 men jag fick stanna kvar till kvart i tolv ungefär för jag hade möte halv tolv med min lärare och rektorn om vad jag ska läsa i höst, det gick bra i alla fall.
efter det cyklade jag hem, gjorde lite mackisar och började kolla på the crow som jag fått tillbaka från eliana efter lite mer än ett halvår, haha. jag kollade i ca 20 minuter och sen somnade jag, satte snooze på 20 minuter som blev 3 timmar, eeeeh. sån är jag . nu har jag nästan precis vaknat och kollat lite mer på filmen.. den är så sjukt bra.

men nu ska jag ner och äta, skriver mer sen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0