I'm your obsessive friend and you LOVE me

hej!

idag var min skoldag 20 minuter lång, haha..hade bara ett arbetsmiljöprov, fast egentligen samhälle också men jag orkade inte. Jag vaknade imorse och var helt övetygade om att det var lördag, och jag fattade inte varför jag satt alarm då så jag gick och la mig igen. efter 5 minuter flög jag upp och fattade att det var skoldag. trist.

nu har jag precis kommit hem. det är så sjukt varm ute att jag inte pallar det. jag ska snart fixa lite kaffe sen ska jag plugga matte hela dagen! onice, men jag har prov i morn, får hoppas att det går bra!

min klänning har inte kommit än och jag börjar få lite små panik eftersom jag ska ha den om ca två veckor, men jag har för mig att det stod att den skulle levereras den 25:e eller så skulle den komma då. aja, jag vet inte.

nu ska jag fixa lite stuffs. skirver mer sen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0