HURRICANE

godmorgon!
 
sitter i sängen nu med laptopen i knät och dricker morgonkaffet.
ska kila iväg till skolan om typ en halvtimme, tror det är förstagången på LÄNGE jag gick upp frivilligt tidigt för att ha tid över innan jag ska gå, men det kändes faktiskt bra, jag har redan klätt på mig och fixat mig med allt så jag är klar! :)

ikväll är det studentskivaaa, längtar!  blir lite förfest hos kicki sen blir det buss och tåg in til sthlm , chaplins bar.
idag har jag sjukt mycket att göra också, skolan nu såklart, sen ska jag hem och duscha och sen göra mig i ordning inför kvällen, jag måste också välja andra skor för jag kommer inte klara att gå i dem. vid typ 4-5 kommer syster och hämtar mig så ska vi ner till centrum och fixa dricka och så, sen måste jag åka till kickis house för alla andra är då :)

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0