gold lion

hela min mun smakar kuvertklisert, euw. jag har även typ suttit hela kvällen och skrivit 20 inbjudningskort för hand! sen kom jag på att jag bara behöver skicka ut SJU. hej jag är helt blåst..liksom det är ju en per familj, inte familjemedlem, gah.

gossip girl avsnittet som visades idag hade jag redan sett, great..så jag längtar tils nästa för där har jag bara sett halva tror jag.. eller så är det näst nästa jag vill se.

som sagt imorgon är det matteprov, det är direkt på morgonen så jag missar konstlektionen vilket jag verkligen inte har tid med! sen på eftermiddagen ska vi till brandstationen, vet inte riktigt vad vi ska göra där, kolla på hetingar kanske.

imorgon efter skolan har jag typ sjukt mycket att göra, eller det är mycket för att vara jag haha.
jag ska ner till centrum och hämta pengar av syster som ska kirra sina naglar, sen ska jag köpa frimärken..fixa på dem på alla brev och posta. sen ska jag hem..städa hela rummet för det ser ut som fan, sen måste jag välja kläder tills torsdag för det hinner jag inte då, vet inte heller vilka skor jag ska ha, heels eller icke.

måste pluggare vidare nu om jag ska klara provet imorgon, wish me luck!

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0