fabulous nights

andreas har varit borta hela helgen, därför att jag inte bloggat nåt.

I torsdags hade vi då studnetskiva och det var underbart kul! dansa, träffa massa gamla klasskompisar och kompisar. efter skivan gick hanna och jag och köpte typ världens godaste veg-burgare, yum yum. sen gick vi hem till linns mormor och sov. på vägen dit fick jag skavsår! typsiskt..fick gå barfota hela vägen dit.

på fredags morgonen hade vi såklart ingen skola så vi chillade lite i sthlm, käkade på nåt nice veg-ställe..sen kände jag att jag inte kunde gå barfota hela tiden så jag tänkte at jag skulle köpa ett par flippflopps och självklart hade dem inte min storlek så jag fick hoppa runt i ett par fula ROSA 39or jag köpte på söderstationen där även adam tensta vandrade förbi. 

efter vår lilla lunch gick vi till nytorgparken och åt mango/lakris glass,  satt där i solen i typ en timme sen gick jag och sara till tåget..kom precis när det kom. sen hoppade jag av i haninge för att möta systrarna, shoppade lite ..en lång tight kjol och en vanlig vit tisha. påvägen ner till bilen snubblar jag på asfalten med mina härliga flips och skrapar upp armen + handen och sen blev jag helt dammig.

senare på kvällen var jag barnvakt, syster följde med..vi kollade lite film och drack vin..tjänade lite cash. nice.
på lördagen gick vi ut några och drack lite öl också nice, haha.


image50
mingelbild från skivan.
jag, Hanna, Sara :)

Kommentarer
Postat av: bettan

HAHAHA. dina flipflops var ju det bästa på hela dagen.
drack ni verkligen bara öööl? :P

2008-05-27 @ 23:23:04
Postat av: Hanna

haha, du kan få dem om du vill.
öl + hemliiiiz :b

2008-05-27 @ 23:35:17
URL: http://thislovelyteenworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0