cranberries

hi!

jobbig dag idag. först skolan mellan halv 9 till typ 4 eftersom jag skulle ta bussen till ösmo då så jag satt och lattja lite vad datorn i skolan och gjorde klart en ism-uppgift på formen. sen efter allt det där åkte då jag, robin och math till ösmo, där väntade vi på sis i typ 100 år, sen kom hon och vi åkte till länna och köpte en laptop till henne, sen käkade vi thai på gräsmattan utanför siba i solen..det var mys! sen köpte jag soleroglass från donken, den var äcklig, rekomenderas ej!

när vi kom tillbaka till nynäs åkte vi och handla på willys, jag köpte nivea hudloation och tranbärsjuice.
sen körde sis mig och robin till hanna för vi skulle hjälpa henne med hennes performence. sen gick vi heeem.
robin kirrade nutida grej och jag kollade på sex and the city.

nu duschar han och jag har precis skickat iväg en arb, miljö uppgift till marianne, yes.

nu måste jag sova för jag är supertrött!

xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0