Cause me and Charles Manson like the same ice-cream

hi!

soft dag idag, bara två lektioner sen gick jag hem och gjorde eget iste, det blev jätteäckligt.
papi ringde nyss, senast för nog i vintras har jag för mig, i alla fall .. han babbla på med samma saker, säkert samma som förra samtalet. Det vore ju roligt om han kunde ringa nykter någongång och berätta nåt kul istället för "åh-vad-det-är-synd-om-mig" , eh.. det var liksom inte du som blev lämnad av en förälder när du var 14 år. anyway.

jag har inte rökt på treeee dagar, duktiga mig.. :) ska försöka sluta helt nu.

jag sitter och tittar på lite klipps på youtube från huset fullt.. (full house) alltså :b , det var typ min favvoserie när jag var liten.. eh , nu är det mest bara roligt att se , haha.

skriver mer sen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0