you want me all the time.

hi!

har precis kommit hem från en helkväll på freja med massa kompisar, mysigt!
nu har jag precis lagt mig i sängen och laddat med laxmackor och vatten, yummy.

idag var jag som jag tidigare skrev med Hanna på hennes jobb, det var typ fett boring, tycker synd om henne.
efter det kom sis och hämtade mig, så åkte hon och bisiktade bilen och sen åkte vi ner till centrum och så köpte hon Aurora till mig som jag ska dricka hos ludvig imorn, nice.

igår såg jag och robin dreamers  för typ 5011 gången, den är så sjukt bra..jag älskar den! alla som inte sett måste se!
allt är så underbart bra i den, skådisarna, handlingen, PARIS! gah jag älskar paris, fast jag inte varit i staden så kan jag inte få nog av den! jag måste måste dit!! och jag ska. en dag.

imorgon ska jag träffa Hanna vid lunch och äta lunch :b haha. sen ska jag hem, fixa mig och sen bär det av till ludvig.

nu ska jag äta mina mackisar.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0