wish

hi!

det blev inget måla på jobbet, det började regna igen och så blev det uppehåll och så fortsatte det tills jag slutade men det ska tydligen bli bra väder imorgon så det blir antagligen måla då, det kommer bli superskönt att bara stå där, lyssna på musik och möjligtvis bli lite brun! vore ju nästan dags nu va.

när jag kom hem från jobbet var jag supertrött, bytta om och skulle precis måla naglarna men då ringde syster och sa att hon och lillasyster skulle komma och hämta mig så skulle vi se film och äta gott så jag hakade på det. filmen vi såg blev Chuck and Larry , den var faktiskt kul och så åt vi veg-vårullar till middag.

nu ska jag borsta tänderna och kolla på sex and the city efter det är det filmen Loser som är så fin, men jag kommer säkert somna och jag ska liksom upp klockan 6! jisses , jag trodde bara sånt skulle hända när helvetet skulle frysa till is eller nåt.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0