this is..

hi!

idag har jag bara varit i skolan för att städa skåpet och övat på hur vi ska sitta på fredag, jag sitter längst ner..surt.
efter skokan gick jag hem för att ringa om sommarjobb, och det hade tydligen blivit ett missförstånd för jag fanns inte ens med på nynäsbageriets lista, dem visste inte att jag skulle komma dit, dem hade också fullt hela sommaren sa dem så jag blev lite sur och orolig där. Efter samtalet åkte jag upp till skolan för att prata med ola som fixar med allt och berättade vad som hänt och så visade det sig att det såklart hade blivit fel nånstans och att jag redan fått ett nytt som var påväg hem i brevlådan, yay..jag fick parkarbete då. :)

senare på dagen somnade jag sen ringde mamis boy och sa att jag skulle gå ut till vändplan så vi skulle åka upp till skolan för att hämta alla mina bild och form saker. när jag kom hem brände jag 3 skivor med massa bra musik tills på fredag.

imorgon är vi lediga! fast jag ska åka in till sthlm med halv 11 bussen för favvo farsan/sara tar studenten då den jäveln, haha. efter det blir det typ käk på nåt ställe sen måxste jag åka hem för att fixa allt tills dagen efter och sen sova för jag ska upp kl 5! hallå, vilket skämt..jag kommer att gå i sömnen till emmelie :b

nu ska jag läsa skvaller och äta choklad!

xoxo!

image71
söt kottis som låg i busken :*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aww, sicken gullig kotte

2008-06-04 @ 21:47:07
URL: http://tiominuter.blogg.se
Postat av: POSH.G

www.pooshg.blogg.se

ha en bra dag/kväll :D

2008-06-04 @ 21:55:20
URL: http://pooshg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0