love me in june

åh! det känns så underbart fint att säga att nu är det juni.
idag var jag i skolan en snabbis på samhällslektionen för att kolla när det var prisutdelning , grattis cornelia! haha :)

efter det mötte jag upp sis så gick vi ner til hamnen (lilla kryddboden) och jobbade där mellan 11-15 , det var tråkigt. fanns liksom inget att göra .. vi fixade med te , fick youghurt i ansiktet ..haha, internt :b
efter jobbet köpte vi glass, hittade mamis boy på vägen så åkte vi o hämtade henne, satt på konsumparkeringen i typ 1 timme för dem skulle handla dricka till studenten, så nu är nästen allt kirrat faktiskt.

min bränna har inte gått ner ett skit , jag är rosa. jag skäms. jag kan inte vara barbent på studenten , sug.

sitter i vardagsrummet just nu, väntar på maten..ikväll ska jag se gossip girl och DH , nice.

studenten om 3 dagar , yeeez!

xoxo!

Kommentarer
Postat av: POSH.G

älskar att det nu är Juni och sommar :D

2008-06-03 @ 17:50:15
URL: http://pooshg.blogg.se
Postat av: Hanna

ja, helt underbart :)

2008-06-03 @ 18:39:41
URL: http://thislovelyteenworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0