join the circus?

hej! länge sen jag bloggade men jag har inte riktigt haft ork liksom.

idag har jag varit med kimi hela dagen , legat i sängen och chillat , blippade förbi en helsjuk film på 1an som var en tecknad fransk film , den hette i vilket fall Trion från Belleville.

vid halv fem gick jag och mötte syster vid ica, där vi köpte mackis och lite annat, när jag kom hem latja jag lite vid datorn sen ringde malin och frågade om jag ville med på cirkus..hon hade fått fribiljetter och inte kunde jag tacka nej då! även fast jag inte gillar cirkus och speciellt inte clowner! så gav jag det ett fösök eftersom jag inte varit på cirkus sen jag var runt 10. Hela grejen var helt okej faktiskt och jag fick en sockervadd av sis! :)
snart ska jag se sex and the city och läsa skvaller .. uh , vad håller jag på att bli?

på lördag är det min b-day, jag blir stor men inte så stor.. det blir smörgåstårta och vin hos mig sen utgång , nice!
på måndag börjar jag jobba också , blä..måste skatta på min lön så det blir bara ca 6000 .. sux.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0