Its like I waited my whole life , For this one night

studenten imorgon!! jag dör. kl 12 imorgon är jag fri!!

idag var jag på saras student, fick rysningar när alla sprang ut , haha.
efter det gick vi runt lite här och där medans hon åkte flak , när hon var klar gick vi till en liten resturang som hette nyfiken gul , supermysigt!

när jagh kom hem fick jag pengar til mobilen och gråa stumpisar av mami, sötis.
imorgon ska jag upp kl 5! fast jag kommer säker ligga kvar till halv 6 och stressa ihjäl mig. sedan blir det champagne fukost hos emmelie, sen bär det av till skolan där vi ska fotograferas sen ska vi kolla på estet 2ornas show dem gjort till oss! :) typ.. sen blir det betygsutdelning sen ska vi springaaaaa, aaaaah! jag vill nu!

nu ska jag duscha och packa ihop allt tills imorgon sen ska jag sova!

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0