i told you i was trouble

godmorgon!

jag är uppe ovanligt tidigt idag , eh vad hände liksom..har varit vaken sen 9.
sitter jag uppdaterar mig själv lite här och där eftersom datorn inte är tillbaka, men nu ska jag få låna andreas ett par dagar.

jag ska snart gå upp ur sängen, ligger fortfarande kvar för mina lakan är fabulous! kan inte hjälpa det då liksom. sen ska jag  fixa mig - dricka kaffe sen ska jag kila förbi Hannas jobb för hon håller tydligen på att dö, stackarn. igår fick jag reda på att jag ska jobba med therese, det blir nice..någon jag känner lite iallafall.

b-day om 11 dagar , yes! blir först middag och vin här sen blir det utgång.

nu måste jag gå upp och rädda Hanna.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0