chilly

godmorgon!

usch vilket tråkigt väder det ääär. sitter hemma hos syster just nu, ensam för hon har åkt till jobbet och sedan till en vän i märsta så jag bli kvar här imorn också..datorn finns ju här, haha. om en stund kommer nog angelica förbi men först ska jag äta frulle!

ikväll ska jag vara barnvakt, pretty trist på en lördag men jag hade ändå inga planer + lite cash.
jag börjar jobba den 30 juni , och eftersom det är några dagar efter min 19års dag så höjdes min lön! yes yes .. jag får ut massa pengar när dem 3 veckorna är slut fast hela summan går nog direkt till flygbiljetten ner till thailand, hehe.

nu ska jag äta! mer updates sen

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0