you're hot then you're cold

hello!
kom nyss hem från hanna, chillade lite där och läste nya elle sen cyklade jag hem, eller jag fick gå med cykeln för jag hade för mycket att böra och på min nyfunna cykel finns det ingen sån där grej på pakethållaren så man kan sätta fast saker , sux.

idag beställde jag tågbiljett till malmö! :) åker dit den 14 och är där i 10 dagar, kommer bli sjukt nice. jag hade tur att jag fick bo hos J också (: . så nu är det ca 3 veckor kvar tills jag gör nåt av sommaren, haha.

jag vill ha riskakor men jag orkar inte gå ner så nu ska jag se sex and the city istället.
jag har också fått ner the ruins och the wackness men kan inte kolla på filmerna för ljudkortet är paj , eh.

xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0