this is the life

hi!
mitt internet på datorn krånglar så jag fick låna andreas dator en stund bara för att få uppdatera mig lite och försöka få tag på J.

idag var det sista dagen på jobbet, tråkigt men skönt! killarna var supersnälla och bjöd mig och T på mat. tack!
i kuveret där vårt anställningsbevis låg också 2 st biobiljetter , tack handledare.
när jag kom hem däckade jag nästan på sängen men fick resa mig upp ganska på en gång för jag kände att jag behövde fixa iordning rummet, syster och jag bytte nämligen igår så nu har jag ett mindre men lite mysigare rum.

ikväll blir det filmkväll hos malin, det blir mys och imorn blir det troligtvis lite chill i parken med vänner och kalla öl om vädret tillåter men det ska vi se till att det gör så ingen dödar några spindlar idag! :) haha.

eftersom jag inte ska ner till emmabodafestivalen med alla pals blir det troligtvs malmöfestivalen för min del. det är sjukt bra band och GRATIS , hello..därav måte jag få tag i J och kolla om jag kan bo där en vecka.

igår kollade jag runt på arbetsförmedlingens hemsida och hittade nåt jag aldrig trodde jag skulle, nämligen en SVENSK familj som bor i New York , upper west side! omg liksom , man får EGEN lägenhet och man behöver inget körkort som behövde hjälp och ville anlita en au pair i ett år..jag skrev en ansökan på en gång , tvekade inte en sekund..men varför skulle jag det? egen lägenhet i New York i ett hår.. tveksamt? nej. så nu väntar jag bara svar så håll tummarna!

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0