rain

uh, vilket väder! jag har i vilket fall lunch nu. Både jag och Therese bestämde oss för att ta liute längre idag så jag ska inte vara tillbaka förens om 50 minuter.

helgen var nice, på fredagen var vi hemma hos Eliana några styckna, vi drack och lekte "lekar" som var sjukt kul.
på lördagen käkade vi lunch där, jag robin och kimi, sen åkte vi hem. På kvällen var jag hemma hos angelica med henne, cornelia och robin..vi spelade buzz och kollade lite på sweeny todd (inte den med depp) men vi somnade i mitten av filmen typ..så bra var den.

dagen efter åt vi frukost sen cyklade (!) vi och handlade mat som blev bakad potatis med hemmagjord skagenröra, sjukt gott. På kvällen kollade vi film , mamma vid 16..den var bra. vid 10 gick jag hem och sov för jag skulle upp tidigt.

nu sitter jag här och lattjar lite, spanar in lite bloggar.
skriver mer när slutat. 

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0