I seen your picture on a hundred dollar bill

hi!
idag jobbade jag ensam för therese var sjuk men jag hoppas och tror hon kommer imorgon :)
efter jobbet jag och Hanna till kvantum, köpte cigg och lite candy. efter det gick vi hem till mig och kollade på Paranoid park och jag blev faktiskt lite besviken. Jag tyckte filmen var bra och snyggt filmad , mycket bra musik också men hela storyn var sådär.

Vid 7 kom mami och sis hem med en suprise till moi , gissa? SKOR!! yes box. jag hade förvisso sagt vilka jag vill ha men mami köpte dem till mig så det blev lite spännande. nu ska jag fixa lite grejer sen måste jag lägga mig. xoxo!


den här skönheten blev det denna gång , puss till mami! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0