I am evil, but I pay my friends to say I'm loving

ledsen för jag är så osocial med bloggen men jag gör liksom ingenting på dagarna så jag ser ingen mening med att skriva då :b

jag har haft mitt sommarlov i snart  2 veckor och vad har jag gjort? sovit hela dagen , chillat på baksidan med en bra bok , vandrat runt i centrum..eh ja det var väl det?
idag hade jag satt alarm till 9 , eh..vem försöker jag lura än en gång , haha..jag vaknade halv 2 , skulle dricka kaffe men mjölken var slut så nu är jag bitter också.

om 2 veckor åker jag ner till malmö , yes! can't wait.
jag håller på att fixa ner l-word säsong 2 , den har jag redan sett men jag ville se igen , men jag kan inte för ingen i familjen har kommit till skott o lämna in datorn pga ljudkortet , därav inte jag heller , lat som jag är.

lil sis ringde förut , jag bad henne köpa andra gossip girl boken till mig på vägen hem för jag läste ut den första igår och jag måste ha mer!! haha.

nu ska jag ragga upp mjölk och lyssna på miss li.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0