angeles

min helg var great.
På fredagen var jag på lite fest med lillasyster och kompis , det var inte så kul.
Lördagen bjöd på shopping med mami och sis , köpa massa grejer bla , kort kavaj, strumpbyxor, tisha, och så fyndade jag en jeansjacka från myrorna för endast 75kr. och ett par solisar från HM för 10kr! :O

På kvällen blev det Party , Frida hade inflyttningsfest..det var nice.
idag har jag och Kimi spelat badminton i solen (vi var skitdåliga) och vandrat runt lite.
middagen blev pizza med stor och lil sis , supergott! jag har också städat mitt rum och badrummet idag , yes.

nu ska jag ut och röka sen ska jag nästan sova :( men det är bara en veckas jobb kvar, efter det ska jag aldrig mer jobba..eller jo.

xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0