wish

Jag är tillbaka från Malmö , jag vet inte om det är bra eller dåligt men jag var ju tvungen att komma hem någon gång :b
Vaknade för en stund sen, nu dricker jag kaffe, sen ska jag duscha och sedan träffa Hanna-darling som jag inte gjort på länge! Senare idag ska jag ta hand om all tvätt och fixa lite.

Malmöresan var great alltså, jag har sett massa bra band, bla: Alice in videoland, flogging molly, millencollin, svenska akademein, smk, SoKo, peter morén, miss li , m.m. Har också gått på bio och sett the dark knight som alla måste se som inte gjort det! sjuktgrym och heath ledger äger. Har också sett den andra Arn filmen som var riktigt bra.

har shoppat en nice grå klänning på weakday med världensbästa rea så jag pejjade 100 spänn för den! sen har jag köpt 2 böcker, mötley crue - the dirt & Jenna jamesson - att älska som en porrstjärna.

nu har jag lite att göra så bilder från spelningar och så kommer jag ladda upp senare.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0