sunshine

godmorgon!

Idag vaknade jag helt random vid 9 (!) , såg att Anna hade skickat ett litet mess om att om jag hade tid , kunde passa Lukas en stund nu på för/eftermiddagen och visst hade jag det! nästan..haha, men jag har alltid tid för den lilla sötungen. Så jag och sis ska åka ner med 10:20 bussen ner till centrum där vi möter upp dem så får vi se vad vi ska hitta på. Kanske blir en fika eller något men det gick ju inte så bra sist när det var glass på hela bordet och en sönder petat punch-rulle.

Senare idag har jag planer på att träffa Hanna som jag inte gjort på jag vet inte hur länge, 3 veckor kanske?
Efter det ska jag hem och tvätta lite och sen packa ner allt från min checklista och sen ska jag sova tidigt, men det får vi se hur det blir med det..jag kan ju alltid sova på tåget.

Nu ska jag borta tänderna! hoppas det blir sol idag så man kan vara ute en stund.

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0