just dance

hi!
pretty soft dag idag , vaknade vid 2 har jag för mig , då åt jag frukost och sen städade jag hela huset ! vuxenpoäng till moi, eller så är det en självklarhet att man gör..jag gjorde iallafall nåt till skillnad mot att jag legat i soffan och kollat på the oc i en vecka och möglat. efter städning duschade jag och sen satt jag i soffan och läste andra boken på gossip girl tills maten var klar. Andreas hade gjort supergod mat och sen blev det fransk choklad till efterrätt , yum.

nu har jag sminkat mig och gjort mig i ordning för snart ska jag till finaste Malin som bjudit dit mig på lite fest för vi ska fira lilla Malin som fyllde år i går så det kommer bli nice.

trevlig kväll!

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0