dirty NIGHT

Gårdagen blev ju inte speciellt lyckad men det var roligt. Vi drog in till Sthlm med bil runt 8-tiden , kom dit vid halv 10 efter lite ärenden i nynäs och felkörning i stan , vi var där i ca 10 minuter för en rökpaus sen åkte vi hem igen eftersom alla lackade för vi inte hittade någon parkeringsplats. Tanken var först att vi skulle till Stureplan och checka läget men det blev sedan ändrat till nivå 22 , haha men icke.

När vi kom hem igen gick vi ner till en lokal bar och tog en öl sen buss hem , mat och sova!
Idag vaknade jag runt halv 2 tiden , rätt skönt. Ikväll bli det  djurplågargrannar som middagsgäster , sen ska jag vidare till sis och förfesta lite och sen blir det utgång!

Snart åker jag till Malmö och det ska bli så sjukt skönt att komma bort från allt!

xoxo!


drink från min och Robins drink-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0