wicked in the sunshine

godmorgon, typ :b

idag hade vi inga vanliga lektioner, vi skulle bara jobba till vårsalongen men jag orkade inte gå eftersom jag ska fixa allt på kvällskolan imorn så jag tog en sovmorgon och sov ut istället. just nu dricker jag lite chaite och kollar lite gossip girl, måste nog iväg till hanna sen och bränna en skiva för jag ska redovisa på nutida konst imorn.

det känns som om våren är här nu, fast man vet ju inte.. det kommer säkert komma en massa snöoch förstöra allt igen, det vore typiskt.

nu är det inte alls långt kvar till studenten, ungefär unt 50 skoldagar kanske, nåt sånt.. det känns skönt men man har ändå ångest över vad man ska göra sen, vad ska man göra sen? vad ska man jobba med? flytta hemifrån? .. det ordnar nog sig :b heheh.

snart kommer syster hem och då ska vi nog ut och gå lite.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0