pain in the ass-projekt

uh, äntligen hemma efter en lång skoldag!
idag har jag målat på mitt projektarbete i 4 och en halv timme, inte dåligt hu? , jag är snart klar och imorn ska jag göra det sista, det tråkiga är att jag har nästan hela rapporten kvar men det kommer ordna sig.

iförrigår lämnade jag in ansökan om sommarjobb inom komunen, hoppas på att få nåt ... visst att det kändes som slavarbete förra året men nu iår tjänar man lite mer och så som jag räknat ut det blir det 9000 spänn på tre veckor så det känns ganska värt det.

dagens lista is;

Remy Zero - Prophecy
Polaroid - Dreamers
Chicks on speed - fashion rules
yeah yeah yeahs - gold lion

och sen massa av the bloodbrothers och the go! team.

skriver mer sen för jag har massa att göra nu , xoxo


image6

Kommentarer
Postat av: Cornelia

bloodbrothers och go team :D

2008-04-08 @ 18:20:35
URL: http://kolila.blogg.se
Postat av: Hanna :b

yes, they ruleeeez

2008-04-08 @ 19:23:43
URL: http://thislovelyteenworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0