Pack your bag cause the night is falling

åååh, jag vill ha sommar nu! parkhäng med bra musik, vänner och öl!

jag blir så irriterad också, jag försöker beställa min studentklänning från forever21.com men det funkar inte, den är superduperfin och jag måste bara ha den!  

jag tror jag gått och förälskat mig i gult, det är så sommar.
mitt skrivade av rapporten går inge vidare, så jag tog en pause :*

åh, jag vill åka på massa festivaler i sommar, men jag kommer inte ha råd för man får ju inga mer pengar nu och jag har inget jobb.. ännu. det är nog det viktigaste just nu, fixa ett jobb så jag kan jobba sönder mig hela sommaren och hösten sen ska jag glassa i thailaaaand hela vintern!! yes yes yes! längtar...

nej, nu borde jag gå tillbaka till skolstuffs..

  <-- min lovely dresss

Kommentarer
Postat av: Cornelia

fiiin klänning!
gult är typ sommaren

2008-04-07 @ 22:00:42
URL: http://kolila.blogg.se
Postat av: Hanna :b

ja, verkligen! :D

2008-04-07 @ 23:02:13
URL: http://thislovelyteenworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0