miles away

hi!

supergreat helg! fredags var jag sjuk och hemma från skolan men på eftermiddagen kände jag mig piggare så jag cyklade till mina darlings och åt sushi och drack vin tillsammans med dem, det var nice. igår, lördag var det lite förkrök hos mig med massa gaaals + robin. Efter det blev det telegrafen som firade ett år och hade bland annat kalle baah som artist som var superbra!

idag vaknade jag ganska sent och nästan så jag fortfarnade var full :b hehe.
mami körde hem mig till sis och där åt vi tacos och kollade film, kid svensk (nice nice)och mitt ex, den var helt ok. snart måste jag hoppa in i duschen innan det blir för sent! men jag är faktiskt inte trött alls så jag ska nog städa upp lite på rummet och bädda rent, kanske göra en kopp te.. det vore ju nåt och sen ska jag se i know who killed me.

xoxo

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0