coffee and cigarettes

jag var ganska ironisk när jag gav min blogg ett namn så ni vet, men det blev rätt kul i alla fall.

jag är så fruktansvärt TRÖTT på allt som har med skolan att göra,precis allt. jag orkar knappt ens försöka gilla dem roliga lektionerna längre. det som jag mest stör mig på idag är det jävla projektarbete som ska vara klart på måndag, hurra liksom.. jag ligger efter, eh som vanligt, fast jag tycker jag gjort ett ganska bra jobb hittlils i alla fall men inte enligt min handledare, it sux.

just nu sitter jag och dricker kaffe (eh hallå, jag gillar inte ens kaffe!!) bara för att hålla mig vaken så jag kan fixa med allt som har med skolan att göra. jag lyssnar på musik också, yay :b dagens lista är vilket fall den hääär;

the raveonettes - lust (superbra!! , ska troligtvis ha den när jag gör mitt performence grej i skolan)
azure ray - sleep
bob dylan - hurricane
PJ harvey - this is love
hoffmaestro  - desperado

det blev väldigt blandat men det är nice.

image2

Kommentarer
Postat av: maliiin89

haha hanna du e så skön! haha
men hallå jag gillar inte ens kaffe!! =D

2008-04-08 @ 16:19:38
Postat av: Hanna :b

ja, haha :b jag måste typ dricka nu med :O

2008-04-08 @ 16:24:28
URL: http://thislovelyteenworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0