boys of summer

hi!
supernice väder idag! , hanna och jag gled ifrån lite från konsthallen för att äta lunch och sen satte vi oss på torget utanför folketshus i solen och glassade.

så idag har jag bara varit nere och fixat till vernissagen som är på onsdag, inte så mycket kvar nu så vi fick sovmorgon imorn till 11. Ikväll är det show som gäller, klassen ska ha en tack och adjöshow på vågen som jag tror blir nice.

nu ska jag städa garderoben!

dagens mixlist;

yelle - les femmes
yeah yeah yeah - miles away
bikini kill - sugar
the knife - pass this on
shinedown - fly from the inside
patrick park - your smile is a drug
the wombats - moving to new tork

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0