au pair

jag börjar ana att någon röker i badrummet. Det luktar rök överallt, nasty.

jag håller seriöst på att dör här. jag måste ha ett jobb snart! och jag är sjukt trött på skolan.
men tillbaka till jobb, jag sitter och kollar lite om au pair, det verkar jätteintressant men jag vet inte om jag kommer våga åka någonstans men liksom, det är ju ascool och värsta chansen i livet att göra nåt annorlunda. men dem jag hittat som verkar coola är typ i new york och så och vad behöver man då? jo, körkort! damn it. det finns ju massa i sverige också som vill ha hjälp men no shit att jag tänker köra i sverige, hur tråkigt som helst. jag har hittat några också på en sida lite häromkring i utlandet bla frankrike och lite annat som behöver hjälp från och med hösten men eftersom jag ska tillbaka till skolan så vet jag inte vad jag kan ta och inte ta (om jag skulle välja detta) + att jag vill typ bara jobba 6 månader om jag ska ut och resa sen och dem flesta är i ett helt år.  vilket problem va? blö.

xoxo

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0