all the children are insane, waiting for the summer rain

äntligen helg! , igår var vi några hemma hos jonathans bror och drack lite och umgicks, det var ganska trevligt :)
efter det gick jag och mötte kimi så gick vi hem till mig och sov, på morgonen gjorde jag frukost och så tittade vi på tv, och typ somnade om så jag gick upp ur sängen helt klockan halv 7 kanske, segt :b heheh. sen åt vi lite langos och efter det gick kimi hem och nu sitter jag här, kollar lite bloggar och lyssnar på musik.

igår blev jag klar med mitt självporträtt på bilden, men jag tog hem alla saker till mina fria bild så ska jag fixa den hemma.

dagens lista;

blackbud - Barefoot Dancing
timbaland - scream
eagles - the boys of summer
bob dylan - Hurricane
The Cinematics - break
Led Zeppelin - Kashmir
the doors - the end
depeche mode - enjoy the silence
france gall - Don't Make War Captain, Make Love

m.m , mixlistor rules!

skriver mer sen!   xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0